Persoane interesate

vineri, 11 martie 2011

Gâ lâ i.

Am ajuns la concluzia că Glee e chiar minunat. Nu neapărat decorul sau regia, cât povestea personajelor, care sunt un fel de şabloane pentru cei din societatea de azi. Adică de toate pentru toţi. Avem negri, gay, celibatari mincinoşi şi grăsani. Şi e minunat că toată lumea pare să n-aibă o problemă cu ei înşişi, ci cu cei din jurul lor.
Oricum, am ajuns la zi într-o lună (un sezon l-am văzut în două zile şi jumătate o.o) şi mă simt aşa bine.
Personajul meu preferat e Kurt. Kurt e genul băiatului gay, care e romantic şi stă cu fetele la girls-talks. Şi e simpatic şi înţelegător şi inteligent şi adorabil. Şi da, actorul care îl interpretează chiar e gay şi n-are nicio problemă cu asta.
Găsesc atitudinea asta foarte tare. Îmi place că nu m-am legat de el pentru că îmi place neapărat aspectul; îmi place mai ales caracterul lui. Chiar îmi doresc un prieten precum Kurt, ce contează că ar fi gay?

Niciun comentariu: