Persoane interesate

sâmbătă, 12 februarie 2011

Frânturi de conversaţie, la lumina becului şi a monitorului

Subiect: muzică, mai precis cum o să se ducă naibii într-o zi. also, concertul de adio al trupei Scorpions.
Personaje: eu şi Diana.
Când: aseară. why is this relevant?

Diana .: preferam sa ascult muzica la pick-up decat sa stau in fata pc-ului.

Diana .: there's still metal. a lot of metal, da' nu se compara
whoop deep doop .: suntem ultimele generaţii care cresc cu ele. şi mă simt groaznic.
whoop deep doop .: una e metal, una e classic.
whoop deep doop .: classic rock-ul o să fie mereu cel mai cel pentru mine.
Diana .: mai sunt si ceva formatii a.
Diana .: stai.
Diana .: ca nu gasesc cuvantu
Diana .: glam
Diana .: kinda
Diana .: noi
Diana .: da' n-au nimic original
whoop deep doop .: oricum ar veni, tot se vor inspira de la cei mai buni.
Diana .: apai
Diana .: putini oameni mai au curajul sa faca ceva nou
Diana .: chiar daca au potential
Diana .: si probabil ca in curand si metalul se va reduce la ce-i mai trv kvlt

whoop deep doop .: îţi vine să crezi că toate o să se ducă la un moment dat?
whoop deep doop .: cum s-au dus The Runaways şi The Who şi toate.
Diana .: da.
Diana .: si problema e ca nu mai vin altele.

bine, acum mă simt şi mai groaznic. mi-e frică de faptul că my unborn children o să crească pe muzica lui Justin Bieber sau a copiilor lui Justin Bieber. nu, nu, nu. în niciun caz! T^T

Un comentariu:

F - oxiee. spunea...

=))))) JB Junior Jr. =))
Off băi. Întradevăr muzica bună se duce dracului. Şi apar toţi idioţii care-şi scurtură fundul/picioarele/părul etc. şi-s mari cântăreţi...
Iar cei buni sunt lăsaţi în spate.
Şi eu mă gândesc cum muzica se duce de râpă. Şi aici nu e numai rock-ul . O.o