Persoane interesate

miercuri, 9 februarie 2011

cip cirip.

Am planuri măreţe pe anul ăsta şi nu mă las până nu tai cu o liniuţă roşie cel puţin jumătate din lucrurile de pe listă, pe care vreau să le fac neapărat. Ştiu că o să fie aproape imposibil, darrr! Contează că vreau şi că voi avea la dispoziţie o vară mişto.

Aşa. Cred că încep de pe-acum (aw, Diana, nu te simţi copiată o.o Tot tu ai credit pentru to-do-listele=])
Deci. Vreau să-mi umplu camera cu postere, după ce îmi cumpăr câteva (Felton, Grint şi Depp sunt cap de listă aici). Şi că veni vorba de celebrităţi, vreau să primesc tweets de la cât mai mulţi (Felton a dat, Felton a dat! ta na na na. mă iubeşte lololol) chiar dacă tot aşa, pare imposibil şi nu-ştiu-ce. Buun. Apoi, vreau să citesc câteva cărţi, printre care Dorian Gray, LotR, Percy Jackson şi Hunger Games. Vreau să încerc să fiu rea cu cine merită pentru că prea mulţi proşti îşi fac veacul pe lângă mine şi sunt sătulă.
Şi să încerc să fiu tot eu însămi, deşi specimenele cu un roi de hormoni în loc de creier mă copiază ca dracu'.

Vreau să mă distrez în Anglia la vară, să-mi iau examenele şi să intru acolo unde vreau, la cel mai megaultraminunat liceu (nu, nu e Sava, are you fuckin' kiddin' me? ._.). Vreau să mă înscriu în toamnă la cursurile extraşcolare ale liceului şi... I don't wanna give a fuck anymore.

2 comentarii:

F - oxiee. spunea...

ador partea cu bold! dacă reuşeşti, să ma înveţi şi pe mine te rooog. ;;)
mă iei şi pe mine-n Anglia? >:P

Clau♥ spunea...

te bag la pachet <3 dacă merg T^T
daaa, mergem la un curs împreună: Be a bitch, honey =]